- yeah yeah yeah

Jaaaaaag ska spela fotboll imorn ;)
Var ledsen/deprimerad/bekymrad/förbannad/besviken igår för att jag inte skulle kunna vara med, men idag kom en räddande ängel och sade till mig:

"Therese, VILL du spela fotboll i helgen? då ska vi se till att du KAN spela fotboll i helgen"

laser och nån slagbehandling (som gjorde så gu-förbannat ont) sen linex-liniment på det har gjort suuusen :) mitt ben brinner av linimentet men jag härdar för - det hjälper!! :)

 --> efter jobbet ´gick jag in på intersport och köpte "vad-stöd" typ som ska värma och stödja, plus ett fot-stöd oxå så min fot får lite stöd. Sedan toppade jag det med att köpa nya benskydd oxå ;)
blir som ett ivrigt litet barn inne på sportaffärer :P

 dock!! så vet man ju inte än om det verkligen KOMMER GÅ spela imorn, men jag ska ge det ett försök och det känns väldigt positivt just nu:) yeey!

haha och Sandra "harry p" Rosendahl ska komma och hejja och hon har lovat att gnägga om jag gör mål ;D då ska jag svara med att frusta ;) kanske bjuder på en bakutspark oxå?? eller iaf ett hovskrap ;) hahaha
   - vågar typ inte göra mål nu? :P


Haha jag är strecket på denna bild, missade tyvärr - som ni ser - bollen. Men fort gick det. FULL FART!

**

--> ikväll har de vart grillning och kubb hos jolle med eson, sanna, jolle och markus - och vi får inte glömma Hubbabubban! :)

- vet typ INGEN som verkar tycka att kubb är lika roligt som markus ;P haha :)

kvällens husvärd, även kallad lill-joel :) :


(soffan VAR liten, joel ÄR liten) hihi

jag ÄR trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0