- och så ser läget ut just nu

Jaha, då var det onsdagkväll och man sitter här nyduschad efter en lång arbetsdag, en fotbollsmatch med u19 och en visit till stallet för att pussa på kärleken och packa till morgondagen.

* Jobbet gick bra, förutom att jag ramlade uppför trappen TVÅ gånger.. hjärnan säger "hejja therese spring jättefort!" men kroppen säger "hallå, stopp där! du har för fan träningsvärk!"
  - jaja klarade mig skadefri iaf :)

* Matchen gick bra, vi vann med 9-0 ( ;) )och nej, det var inte världsroligast att vara mittback idag eftersom spelet mestadels gick framåt :P men man lär sig något varje match som man kan ta med sig vidare till framtiden :)
  - hejja kaif!

* Pussa på kärleken gick bra, även om han avskyr när jag pussar på honom. Han är lite "för cool" för sånt tjoller tycker han själv, men jag vet att innerst inne så tycker han om det ;) hähä
och jag måste säga att han är såååå snygg nu i glänsande sommarpäls, lång man och muskulös rumpa ;) jag gillar rumpan mest :D



Hihi min prins och jag ska tävla imorn :) :) jag är lyckligast i världen just nu :) :)

 - varför tror alla att han kommer vara galen?! vet ni inte att min häst har blivit mogen?? ;P

Ska t o m rida på vanligt tränsbett och utan martingal. Det kommer gå galant för jag har bestämmt att det ska gå galant ;) haha fast grejen är typ den att är han lugn så är det för att han inte orkar springa för han har blivit så lat :P

**

Jaja i övrigt kan jag säga att :
 - jag har aldrig kännt mig i såhär bra form någonsin, tror jag!
Och det är en grym känsla! - jag trivs :)

Men då är jag seriös oxå!
Äter nyttigt, ofta och mycket. Tränar varierande styrke, kondition, fotboll. Sover mycket. Dricker i princip ingen alkohol (men har så grymt kul på fester ändå, handlar om inställning ;) ) Vilar helt 1-2 dagar i veckan och låter kroppen återhämta sig.

Man mår så bra när man tar hand om sig själv!!

**

Nu väntar gårdagens inspelade Desperate Houswives
innan jag ska inta sängen och ladda inför morgondagen. Är en STOR dag både med tävlingen och att vi går ut på första grästräningen för säsongen !! :D


dags att börja ladda redan nu inför en TUFF match mot Mariehem på IP i Ersmark på söndag!

/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0