- känner peppen på helg!

Ja det gör jag! Älskar redan denna helg!

Lördag - träning på morgonkvisten sen Tönt-dag på SRK (alla töntar - be there! ni vet vilka ni är;) )
                kvällen bjuds på galet trevliga människor, spel, mys, lek, och säkert en eller annan godbit (INTE godis för min del)
(sanna har just erkännt att hon brutit vårat godislöfte så nu är hon skyldig mig och eson en middag på Olearys! det kommer dock bli trevligt så det gör inte så mkt att hon bröt det ;) men jag tänker hålla mig! )

Söndag - seriepremiär KAIF vs Röbäck på Norrvalla 09.30 ! Kom och hejja fram våra första 3 poäng!!
(hoppas bara jag kan vara med... och får, har inte tränat på två veckor förutom i måndags...)

Nu taggar vi ännu mer med hjälp av denna låt som får mig på grymt bra humör!


I'm delirious, are you serious? What goes on in you head I'm just curious

Nu väntar core sen fotboll. gnäääägg

Kommentarer
Postat av: krulie

saturdayyyyyyy it is! :D

2009-05-07 @ 21:33:13
Postat av: Eson

JA, tänk för att du ska hålla dig med mig ändå till stadsfesten!;) WE CAN DO IT!!

2009-05-07 @ 21:59:53
Postat av: Räkie the looser

Jag bröt löftet bara för att ni ska måsta vara med mig HAHA :D

Klokt sagt i inlägget efter detta, alltså om att det är VÅRA val som styr, so true :)

Ses imorgon jag peppar på FRUKT sallad =) Puss<3

2009-05-08 @ 13:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0