- härliga bilder, härliga tider!

Den lätt härligaste bilden genom tiderna, höst i Gautosjö -08:


Skridskor på Kågefjärden -06/07?:


Ljuva sommar, Emelies stuga -06:


Matte, Pea, Emelie, Joel. Joel 18 år -06:


Hon hade sina stunder, då hon inte riktigt var i ordning. Enya i stugan - 06:


Min ädle springare och jag i stundens hetta, sista "riktiga" tävlingen, våren -07:


En underbar dag på Lady Fox med "the Eson family" Stockholm -06:


Det nalkas vår i stallet, utsikt mot sommarhagen våren -06:


Kågefjärden vår/sommar -06, bastu, båt och ring - som det ska vara:


Hemfärd i solnedgången, This is my hometown:


/ T

Kommentarer
Postat av: Matte men

FYFAN ja jag lägtar till sommaren hoppas på en underbar sådan :D

2009-05-17 @ 19:53:02
Postat av: Linnéa

Sv; Onej verkligen inte! Om de inte vore för att ja brände mig så där "lite lätt", så hade det varit fulländat :D

2009-05-17 @ 20:38:45
URL: http://madeofsteel.blogg.se/
Postat av: rækan

oj nu kænner man sig stolt, før visst ær bilden som ær finast genom tiderna tagen av en ræka?;P eller har jag storhetsvansinne nu?:P

Tusan att det inte gick vægen mot morøn, men hørde att det var en bra match iaf :) ses snart"

2009-05-18 @ 11:05:15
Postat av: Eson

åååå, lite man börjar längta till våra båtutflykter!! Sånna måste det bli många av i sommar!=)=)

2009-05-20 @ 15:16:14
Postat av: Anonym

ni ser lika fokuserade ut både du å pållen, fin bild! Och visst är volbeatlåten skönast?! :)

2009-05-31 @ 00:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0