"är man inte bäst måste man vara snyggast"

Jag tror vi låter bilderna från gårkvällen tala för sig själva och visa vilket humör vi alla var på igår:
(kommer även en liten film inom kort ;) hehe )

  
                                      

hahaha!! jo, detta var mitt humör iaf :P

GUD vad dessa människor förgyller livet!!
Hade en gryymt rolig kväll från minut 1 tills det att ögonlocken stängdes. Var på topp och var nog inte den enda ;)

(fler bilder finns, dock så krånglar dom..hmm)

*

Näääästan en heldag med Carro idag :)
Klockan 11 gick vi till Mamma Mia för att få reda på att dom öppnar 12, så vi gick hem igen och tittade på klockan till den blev 12.
En vesuvio slank ner men var mest sugen på allt annat jag hittade på menyn EFTER jag hade beställt..typiskt!:P
Spårad överskottsenergi-promenad till Carros bil som skulle ta oss till e-son och Min nya skoterdress ;)
( kommer bo i den framöver ;) "är man inte bäst på köra måste man vara snyggast" - ju. Den är riiiiktigt nice! ;) )

Till hästen för att få se att han är HALT IGEN. Less? - hmmm...
vet imorn... kul....


Middag hos mormor och morfar sedan återvändning till stan.
Överskottsenergi-promenad rån C till Hemmakväll, sen mys i soffan till en spårad film och naturgodis :)

C: "jag är på så jävla bra humör!!...paus...har du gett mig knark?!:O"


Nu har jag tittat klart på min nya skoterdress så nu kan jag somna gott och drömma om vintern och fjällen :)
ge mig!

god natt!

Kommentarer
Postat av: C

Hahahahaha du hade ju gett mig nånting:P du såg ju hur jag betedde mig:P

Måste hitta på ngt till veckan. Börjar känna mig negg. Och du behöver ha skoj du också. Tänka på något annat <3

Hör av dig om du vill prata eller kom förbi på jobbet någon kväll/natt i helgen.

Puss på dig ditt pucko =)

2009-11-06 @ 02:49:47
URL: http://carriesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0