Så är det

"Jag avundas människor som kan bestämma sig för ngt och hålla fast vid sitt beslut"

Jag är inte en sån människa.
Jag är en människa av den veliga sorten...

*

jaja, över till annat.

Har just för tillfället en massa tankar om hur fruktansvärt olika vi alla är då det gäller våra beteenden.
Olika hur vi tänker, olika hur vi aggerar, olika hur vi prioriterar, olika hur vi uppfattar saker, olika hur vi uttrycker saker, olika hur vi reagerar på saker och beteer oss i olika situationer... osv osv

Det enda jag kan komma fram till är att:
 - det finns människor som matchar oss extremt mycket, våra tankar, åsikter, handlingar, uppfattningar osv osv - och det finns människor vi ALDRIG någonsin kommer att förstå oss på.
Vissa människor kan man, om man vill, påverka på både små och större plan - medan det med andra inte ens är lönt att försöka.

*

En annan sak jag tänker på är mognad och försöker formulera mig på ngt bra sätt om hur min definition av mognad ser ut ...
...men alla mina tankar och åsikter snubblar över varandra och det blir inget klokt skrivet alls av det hela.

Jag vet iaf hur jag själv tänker och vad jag har för åsikter inom detta, det är bara hur jag får ut det och sammanfattar det på ett bra sätt som är problemet..


*

Kisse ville vara med idag och visa att man aldrig ska ge upp om det är någonting men verkligen vill!
- Hon demonstrerar här hur man på ett smidigt sätt tar sig in i en box då man inte får sig in genom dörren och man absolut måste dit, och hur man sedan släcker törsten efter anstängningsmomentet:

    


Vill avsluta med att säga:
"Allt vi gör påverkar människorna omkring oss"

   - något att tänka på.


Kommentarer
Postat av: Sussie

:) livet är inte lätt.. men jag tycker vi ska satsa på australien :P jag blev ju så taggad att jag föll av stolen :P

2009-11-16 @ 00:52:34
URL: http://suusbuus.blogg.se/
Postat av: räkan

Har du läst "Att växa genom möten" med Kay Pollock? :D

2009-11-16 @ 15:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0