Testpanelen har ordet

Jag läste en sak i en tidning idag och kände direkt: "det där måste jag prova!"

Det stod att:

Baklängeslöpning är ett bra alternativ om man vill träna kondition utan att slita lika mycket å lederna (jag som har knäproblem) Man ökar energibehovet med 30 % och stärker anklar, lår och vadmuskler, får en bättre hållning och blir spänstigare. + att skaderisken är mindre än vid vanlig löpning.
Om det är sannt eller inte, det ska jag gräva lite mer i men hur som så blir det att aggera testpanel med start imorgon så man får bilda sig en egen uppfattning :)

vad roligt. det ska bli min nya hobby. Testpanelen Gustafsson!

(hahaha förresten, tänkte inte på hur fult det kommer se ut! hmm.. aja det är smällar man får ta;P )

*

TG Tycker:

- att människor som i nyktert tillstånd knappt ens vågar hälsa åt en, men då man träffar dom med en berusning i kroppen så pratar dom non stop och verkar vara ens bästa vän, är bland det mest ocoola som finns...

- att människor som i Real Life knappt vågar titta på en, men då man sitter framför en dataskärm och knappar så skriver dom noveller och är väldigt matcho, oxå är bland det mest ocoola som finns...

VÅGA!!!

*

Och en sista sak!

Har ni någon gång varit i den situationen att:

- ni MÅSTE säga något illa kvickt, men ni har INGEN aning om vad ni ska säga och VET - att VAD ni än säger så kommer det att låta totalt fel så ni egentligen BÖR vara tyst, men om ni är tyst så blir det OXÅ helt fel??!!

snacka om dilemma! hur tar man sig ur denna situation utan att verka helt hjärndöd?!
det går inte....

huvva! :P

*

Jag BÖR klippa mig, börjar se ut som ett troll.... :)


Kommentarer
Postat av: j

Mindre skaderisk om man springer baklänges? Haha, kan bara tänka mig om jag själv skulle försöka mig på det :P

lycka tilL! :)

2009-11-17 @ 00:20:32
URL: http://hogahastar.blogg.se/
Postat av: N

Men vååga visa dig nångång då man själv är nykter då! ;o

2009-11-17 @ 21:53:49
Postat av: Erika

Skämdes både före och efter jag läst här... ska och vill verkligen be om ursäkt på riktigt till nästa gång.



/Mvh

2009-11-26 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0