Motivation, livsmotto och underbar musik!

Det är tur att jag har en jäkla massa tränings-motivation över så jag kan dela med mig till mina vänner!

sms-konversation med Carro:
C: "peppad på träning idag?"
Jag: "Råtaggad;) själv då?"
C: "nja inte så taggad därför jag måste höra om du är det så jag inte hoppar av."
Jag: "Haha meh!! Du är oxå råtaggad, du vet bara inte om det än;)"

- hur blev det?
jo klart vi tränade! ;)

ger ni mig lillfingret så tar jag hela armen! - visst var det så det var?!! hmmm ;P

*

Sen har jag en hälsning från Bäs. Hennes livsmotto lyder:
"Kasta dig i varenda vattenpöl du ser - det kan vara din sista!!"

*

och så lite underbar musik på det hela för att sätta punkt på dagen. Lyssna och njut :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0