En smartis? Vem? Jag? - självklart!:)

nu kanske jag svamlar mycket, men så är det ibland... rätt ofta :)

Min mor sa ngt till mig i veckan som fick mig att tänka efter.
Hon sa:
"Men Therese, lärde du dig inget i skolan eller?"

... och när jag tar mig en närmare eftertanke känner jag:
"näe, det gjorde jag faktiskt inte"

- inte var det mycket iaf.
Totalt oallmänbildad kan jag helt ärligt säga att jag är.

Problemlösningar, socialt umgånge, fysisk aktivitet och kreativitet är mina starka sidor - historia, vetenskap, krångliga ord, politik, samhällskunskap, teknik, geografi, religioner - ja ni vet allt annat förutom de fyra förstnämda är helt Out of my world.

Vet inte hur ofta jag får säga: "vad betyder det ordet?" eller "vad hände då?" eller "vad är det för nåt?" eller "vem är det?"
Så vill ni vinna i TP - spela mot mig :)

Jag hade bra betyg i skolan, och det hade jag genom alla år, men inte var det för att jag kunde mycket - nej.


MEN - jag lider inte av detta. Har man inget/lite av något - får man kompensera med ngt annat :)

 - Man kan vara smart på olika sätt, helt enkelt ;) -


Kommentarer
Postat av: Sussie

haha skulle bli en lång och jobbig TP match om vi skulle spela mot varandra.. inget rätt :P hemska tanke.

2009-11-28 @ 04:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0