8 November 2009

Orkar egentligen inte skriva.
.. men för att ni ska få ngt att göra så kan jag berätta vad som hänt i helgen:

- Jag har ökat på träningsdosen med 2 kg ;) (yeey)
- Emelie har spelat gitarr och gjort konstiga grimasher (tro det eller ej, men hon är inte alltid söt...)
- Tobbe har hjälpt mig göra kväll i stallet (han öppnade dörren åt mig och olle)
- Pappa har dammsugat (kl 8 lördag morgon och jag blev vad jag lovade - GLAD ;D haha)
- Carro har hittat ett par jeans som är för stora så hon kan inte börja träna (måste växa i dom ist)
- Släkten har har varit precis som den alltid är (man måste vara med för att förstå)
- Joel har INTE sagt grattis till mig... :´( (du inser inte hur mycket du ska kompensera för det i veckan!!!)

Nu ställer vi väckaren på 06.00 och inväntar en ny vecka!
Denna vecka kommer bli mkt händelserik - både på gott och ont...!


måste avsluta med att säga: "grattis till mig själv, hoppas jag haft en bra dag"
och svara: "tack så mycket!! det har varit en väldigt bra dag!:)"

god natt!

Kommentarer
Postat av: Släkten

Jag är med, jag förstår dock inte, men inte mycket jag förstår heller ;)

2009-11-09 @ 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0