En glad fredag :)

För att skapa lite glädje här igen så delar jag med mig av två bilder från förra helgen;P

På den första demonstrerar jag hur ett äpple ser ut..(hmm?).. :



Och på den andra demonstrerar jag och Elina... VAD??? :


hahaha, vet inte vad... men vet iaf att jag gillar det:):)


Har varit på märkligt humör nu,
det är som att kroppen försöker kompensera för alla fällda tårar från i tisdags och jag har kännt mig.... hmm... överglad?
nja men alltså, när man är deppig och blir glad igen känner man hur jävla skönt det är att vara glad så man blir ännu gladare. (men som en känd människa sa: det blir alltid värre framåt natten, så sorgen ligger och lurar här inne...smyger fram mot de ensamma och mörka timmarna på dygnet)


Idol med emelie ikväll, sen lite chafför och sist hälsa på Carro på Statoil.
Då jag kör hem får jag ett sms från C:

" Nu är jag helt slut igen efter att ha varit med dig i typ 15 min:P"

- Carro, när man är glad och träffar en annan störd människa så blir det bara så ;)

Goden!

Kommentarer
Postat av: C

Ja det måste ju vara något sånt:P Men du vet att det inte blir någon träning på måndag då eftersom jag måste växa in i brallorna ;P

2009-11-07 @ 19:05:01
URL: http://carriesu.blogg.se/
Postat av: Sussi

Ni är ju äpplet och äppelträdet på bild nr2 :D

2009-11-08 @ 22:03:38
URL: http://suusbuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0