Lyckligt lottad!

                                

Såhär såg det ut i Fällbäcken idag.
Jag önskade mig snö till min födelsedag - och snö fick jag :)
Borde dock önskat mig lite kyla också....

Middag med mormor&morfar, farmor&farfar, mor, far och bror ikväll.
Måste börja med att säga: Släkten ÄR värst..! 
.. och fortsätter med att säga - man är fruktansvärt lyckligt lottad!:)

Jaja, om 5 minuter blir jag ett år äldre.
        - Enligt mig själv blir jag 20
        - Frågar du mormor blir jag 22

...Men om jag tänker efter så får jag faktiskt redan gå på systemet - så 20 är alltså kört... och jag har aldrig fyllt 21 nån gång tidigare så jag måste nog ta å testa på hur det känns oxå...tror jag tar ett år i taget och satsar på 22 till nästa år ist ;)

God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0