Film-dax :)

ÅH så roligt!!!!!
Nu har jag ett nytt redigeringsprogram så nu jäklar kommer de bli filmer gjorda!! :D :D :D

Har egentligen inte tid att sova men.. sova bör man annars dör man inte men man vill döda alla som kommer i ens väg imorgon så... för omgivingens skull :)

men men första klar iaf, snabbgjord på sisådär 1 h, tog lite tid innan jag förstod hur man skulle bära sig åt. lite tjoller och inget seriöst finslipande men, kul som fasen :D
yeey :)

(dålig kvalla oxå men det beror på att jag filmat med digitalkameran på tv:n :P )



Kommer inte ihåg vilket år detta var, men jag TROR det var... -05?


Kommentarer
Postat av: Eson

Blir perfekt till nästa film! ;)

2009-11-27 @ 13:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0