Saturday, I Love You Like Gold

jag måste lära er en sak.
Om emelie står med lite böjd rygg, stampar snabbt och lätt med båda fötterna i backen, vickar fram och tillbaka och ser allmänt drogad ut - då håller hon på att tappa balansen.

HAHAHA! :)
(hon är förresten med i tidningen idag! Se Norran, sport-delen, för mer information;) )


Ikväll blir det full fart!
Hockey på ladan, skellefteå - hv71 - fi fan :D
Senare mot kvällstimmarna drar vi kosan mot Kusmark där krutov spelar på folkan.
OCH varför jag vet att detta kommer bli en kanonkväll är för att:
- jag får umgås med grymma människor ;)

Joel, Broder, Sussi, Flippan & Elina är delar av folket - och människor som sätter en guldkant på tillvaron :):)



Imorn är jag sjuk - hur mycket ska vi slå vad om det?


Kommentarer
Postat av: FLIPPAN

TACK FÖR IGÅR BÄSTA DU! :D

pusssssssss :*

2009-11-29 @ 15:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0