Because of You

Hade detta varit Facebook hade det förmodligen stått:

Therese Gustafsson är på pissigt humör.


Dagen har varit väldigt bra.
Det var ca kl 17 det slog om. Då rann krafterna ur mig..

Jag skyller på radion i morse!
Ni vet den där "flörten" i lugna favoriter?
ah iaf så fick man höra om en tjej som flörtade med sin kille och dom hade varit tillsammans när dom var 15 år men sen började dom på olika skolor och skiljdes åt och nu 11 år senare är dom ett par igen - hur fint som helst - och för att "fira deras kärlek" som radio-killen sa spelade han:
"because of you" med kelly clarkson??!!

- hur tänkte han nu???!!

"because of you I never stray to far from the sidewalk, beacause of you I've learned to play on the safe side so i don't get hurt, beacuse of you I find it hard to trust not only me but everyone around me, because of you I am afraid"

det blev ju bara totalt f e l

**

VARFÖR frågar tv:n mig om jag vill uppdatera eller inte (tryck ja/nej) då det ändå inte fungerar att trycka på nej så man måste trycka på ja?!
endast och enbart irriterande!!

**

Tur jag slipper träffa nån ikväll.
eller... vi säger: tur nån slipper träffa mig ikväll :P
(bara mamma men hon är snäll och jag försöker vara snäll så det går bra ;P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0