Känslomässigt hål?

Vet inte vad det är.

Antingen så befinner jag mig i ett känslomässigt hål just nu som skulle kunna få mig att börja gråta om någon bara sa något fint
- eller så trivs jag verkligen så bra här nere i Falun att det faktiskt kommer bli jättejobbigt att flytta härifrån
hur som så är jag känslomässigt instabil just för tillfället!

Iaf så känns det som sagt jättejobbigt precis i detta nu. Ja, tro det eller ej, men jag gråter igen.
Måste gå ut och promenera och rensa tankarna lite....


....Jag tror på känslomässigt hål ändå!
Jag menar, det är inte varje dag jag blir kär av att höra en smör-låt om hjärtan i händer hit och dit.

Flyttar ju hem till världens bästa människor - var glad för det och sluta gråta för fan!


(blir inte bättre av att se "Benjamin Buttons otroliga liv" heller, hör ni inte av mig har jag drunknat i mina egna tårar.. fan :P )


Tur jag har Jan Johansen iaf - "för han är här och aldrig lämnar han miiig"
haha ååh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0