- Mitt hjärta i din hand -

Hela världen verkar gå och kära ner sig såhär i höstmörkret.
Man kan inte annat än att dras med i stämningen.
När jag inatt försökte sova i mitt stora, fluffiga täcke med vita och rosa hjärtan i alla storlekar och former och lyssnade på Jan Johansen - mitt hjärta i din hand, kunde jag inte bli annat än kär :)

Åh man blir varm i hela kroppen :)
den är så klockren - från första ton - och jag älskar texten!



"Ger dig mitt hjärta, det ligger i din hand
ber dig att försöka, ta tillbaks en rastlös man
JA JAG VEET ATT JAG SÅÅRAT DIG IBLAAAND
med du har mitt hjääärta, mitt hjäärta i din haaand"



Oftast brukar jag lyssna på låtar som är
lite mer rockiga och inte så puttinuttigt och fint..

.. men ibland är det ju bara huuur mysigt som helst att lyssna på smörlåtar!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0