La la LA

Igår var jag och Eson ute och gick en promenad i höstmörkret.
Just like the good old times :) välbehövligt :)

Jag: "jag har aldrig sett Troja"
Emelie: VA??!!!
Jag: waaaaah!!

Du vet att jag är skvätträdd och så skriker du och flaxar sådär. Klart jag blir rädd!! Vad trodde du?!
;P

haha.


Då väckaren ringde kl 6 i morse kände jag direkt att denna dag skulle bli tung.
Ögonlocken som bly ungefär hela dagen idag, hemska dagar sånahär!:/ huvva..


ATG idag och träffa farbror doktor och raspa lite tänder.
Mr O hade några vassa kindtänder som skavt sår långt in i kinden så bye bye till det och så hoppas vi olle-man ska kunna äta som vanligt och börja lägga på sig lite hull igen :)
..och självklart slippa mer kolik oxå, det tycker vi inte om!

* På tal om Mr O så tycker jag om honom mer och mer för varje dag som går.
Eftersom jag föll pladask för honom redan första gången jag såg honom och han nu har funnits i mitt liv i 5 ½ år måste det ju betyda att jag tycker om kräket förjävla mycket alltså!
- och ja, det gör jag, mest av allt! :):)


Öj
Då jag ändå är i häst-tönt-tagen kan jag uppmärksamma alla häst-töntar (ni vet vilka ni är) att det skall styras häst-fest i Umeå inom en snar framtid!
Och då menar jag SNAR ! så det är okej att börja tagga redan nu :D gnägg!


Kommentarer
Postat av: Eson

Flax var rätta ordet haha=P The good old times is back!=)

2009-10-12 @ 19:10:15
Postat av: krulie

men JA! KOM KOM KOOOOOOOOM, vi kan jämt =)) i helgen? nästa? come on :D

2009-10-12 @ 19:31:33
Postat av: flippan!

GNÄÄÄGGG VAD KUL !

2009-10-13 @ 18:08:16
Postat av: flippan!

GNÄÄÄGGG VAD KUL !

2009-10-13 @ 18:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0