Hallå där

Har Du verkligen INGET bättre för dig just nu än att sitta och läsa mig blogg?

Antingen så har du inte det, inget att göra, och halkade in här för att fördriva tiden och se om jag har lyckats kladda ner ngt klyftigt igen..
- eller så ha du hur mycket som helst att göra som är mycket viktigare Egentligen men du prioriterar min blogg FÖRE allt det andra för att få en ljusglimt i tillvaron och för att det är något som ingår i din vardag för att den ska kunna bli komplett.

- jag tror på det senaste alternativet :)

Jaha, vad ska vi göra nu då när du ändå tar dig tid, på ett eller annat sätt, att besöka min blogg?

Kan säga det att jag tänker inte så speciellt mycket då jag skriver inlägg.
Tänker faktiskt inte på att andra människor läser det jag skriver och blir chockad hur folk kan veta saker utan att jag har berättat det för dom.
 "VA hur kan du veta DET?!"
eller
"VA hur kan DU veta det?"

Men samtidigt berättar jag inte vissa saker för folk som borde få veta det bara för att jag tror att alla vet allt jag skrivit på bloggen, vilket måste betyda att jag tror att ALLA läser den?
aja man blir ju inte klokare iaf..


Det här inlägget kommer egentligen inte bli nå vettigt alls
- men vem fasen orkar vara vettig en Onsdag-kväll liksom?

haha kan avsluta med att berätta om min tanke jag fick igår när jag skulle sova

"åh varför tänker jag så mycket?! .. vad lätt det skulle vara om man inte hade haft nån hjärna, då hade man inte KUNNAT tänka över huvud taget...!"

- synd att jag föddes brunett alltså ;)



Kommentarer
Postat av: Carrie

Det är inte mig du pratar om va? jag får läsa din blogg va? annars kommer jag att dö av uttråkning :'(

2009-10-21 @ 23:36:51
URL: http://carriesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0