Se till att du aldrig någonsin uppfattas som normal

Måste dela med mig av dagens och även världens sämsta skämt i historien:

Jag:
"har någon sett min far?"
Nygge:
"nä men ser du rök så kanske han har gått upp i den"

- jag och Jimmy var överrens, det KAN inte bli värre....


Hockeyn ikväll var en plåga.
Mina nerver klarar inte av sånt här!! snacka om lättnad nu.. helt knäckt.
3 poäng iaf och kvällens ord: TÅLAMOD -jotack!

På tal om hockey:
JOEL - KOM HEM!!!!
Jag behöver någon att gå på hockey med som galer värre än mig själv så jag inte hör min egen gälla stämma!!
Men skippa glassen är du snäll, annars måste jag leka Personlig Assistent och det orkar jag inte ;P




Alltså, man blir som man umgås sägs det ju... vem var det som startade trenden "se till att du aldrig någonsin uppfattas som normal" i vårat "gäng" ????

HAHAHAHA när jag nu kollar igenom mina bilder så kan jag med säkerhet säga att jag vet vem!!
Sanna Lundmark - Man kan inte annat än älska dig :):):)


                                                      



Kommentarer
Postat av: cp joel

jodå jag kommer hem nästa helg :) .. varför vill inte du vara min pa ??;(

2009-10-22 @ 23:15:31
Postat av: cp räkan

Det är absolut inte jag, fattar inte vad som är konstigt med bilderna? ser väl ut PRECIS som vanligt, eller??



!SAKNAR DIG TH!!!

2009-10-24 @ 07:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0