Jaha, och sen då?

Söndagkväll.

efter helgen kan jag säga:

- oj
och
- aj

mest oj. lite å nej kanske oxå. nu ganska mycket aj. men som sagt, mest oj.

Varför tycker alla det är SÅ konstigt att jag köper äpplen en lördagkväll??!!
Förrförra helgen lät det:
"hahaha lördagkväll och du köper äpplen"
..på Maxi

Igår lät det:
"men vilket fint äpple du hittat. Jättefina färger"
.. på statoil.

HAHA och nu i efterhand har jag tänkt:
 - undra om det var JAG eller KASSAKILLEN som var den störda i det här sammanhanget???

Om det verkligen ÄR jättefel att köpa äpplen en lördagkväll, spciellt bara ETT äpple och att jag såg lite efterbliven ut när jag stod där på andra sidan och glatt räckte fram äpplet och höll mina 4 kronor i handen så han var tvungen att prata "gulligt" med mig, eller om det var kassakillen som verkligen TYCKTE att äpplet var fint.. och hade jättefina färger??... haha!

*


ikväll körde jag och Sussie Box i 75 min och - fy fasen vad kul!! och jobbigt!! hejja oss om vi tar oss upp imorn!!;P
hahaha jag står och slår och säger till sussie:
"haha du ser livrädd ut!"
sussie svarar:
"jag ÄR livrädd!"

- kanonkul, det gör vi igen :D

god natt:)


Kommentarer
Postat av: Sussie

Det gör vi absolut igen ,har alldeles för lite träningsvärk idag? :P haha..

2009-10-26 @ 18:44:21
URL: http://suusbuus.blogg.se/
Postat av: Sussie

Det gör vi absolut igen ,har alldeles för lite träningsvärk idag? :P haha..

2009-10-26 @ 18:44:25
URL: http://suusbuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0