Så ung och så klok

idag blev/blir det inte alls någon träning.

Kroppen känns seeeg så jag tänkte endast gå en promenad - men då jag gått 200 meter från huset vände jag och gick hem. Motivationen fanns inte alls och jag tränar för att det är roligt, inte för att jag "måste"
- så det blir en till vilodag!

Ibland bara är det så, och då varken min kropp eller skalle vill så avstår jag numera från träningen för att inte göra det till något negativt.

Gud vad jag lärt mig mycket och blivit duktig på att följa det nu på senaste tiden :)
- så ung och så klok ;)



när jag gör detta, DÅ ska jag kalla mig stark.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Shit, inte lite stark! Han kan gärna få föra över lite till mig ^^

2009-10-29 @ 08:52:27
URL: http://jonasjoochjag.blogspot.com
Postat av: Eson

Har sett den där förut och han är HELT SANNSLÖS!!!!Blir lika imponerad varje gång..

2009-11-02 @ 19:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0