Hej då Falun

När jag lämnar tvättstugan räknar maskinen ner från 25 minuter.
När jag kommer tillbaka räknar den ner från 38. hmm...

om 1 ½ timma kommer mor min och bror min och hämtar mig. snart skellefteå, snart.


Haha igår ringde Milena (blev väldigt chockad och hur glad som helst!!)
Vi tjattrar en stund sen frågar hon (som inte hade någon aning om att jag flyttar hem):
"jaha och när kommer du hem då?"
när jag svarar: "imorgon" börjar hon skrika. det tåras i ögonen.
vi skrattar ett tag sedan börjar hon skrika igen. uppfattar inga ord och undrar vad hon sysslar med.
"du är på TV!!!!! det här är ju bara för mycket!!"
hahaha! :)
 det blev ett trevligt samtal. tack för skrattstunden. vi ses snart ;)


IDOL som sagt igår, och jag måste tvärsäga några saker om det:

        1) Jag visste inte förrän i torsdags varför Andreas hade solglasögon på sig och har varit förbannad hela veckan, förlåt...
        2) Camilla är.. nej jag väljer att göra som Bagge.. "inga kommentarer"
        3) Tycker att startfältet i år är det bästa någonsin, och tjejerna + Erik dominerar tävlingen! (men hoppas att erik kan komma med något mer än bara sånadär skrikiga, framkrystade låtar - killen kommer ju spricka för fasen)
        4) Tror på Erika, Marinette och Erik som top 3


Lite mer från igår:
En kille kommer fram till mig och isabelle på Kåren och pratar. När han hör att jag heter Therese Gustafsson säger han att han känner en tjej som oxå heter det och är brunhårig blablabla

jag säger något i form av:
"jaha, jag kanske har en dubblett där ute?"
killen kollar på mig med stora ögon och frågar:
"sa du: jag tror nog jag ser bättre ut" ?!
Jag skrattar och förklarar vad jag EGENTLIGEN sa men fick bara som svar:
"du sa det!! du SA det!! haha nä men det är bra med bra själförtroende!"

jaja.. what ever :P

                                    
                sista dagen jag lämnar denna bygnad.. utan att komma tillbaka inom några timmar!
                                                   hej då falun - men, I will be back ;)
                                                                  lita på det! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0