Hallå-vin Lördag

Ikväll är det fest.
Hockey och middag med världens bästa människor på Balzac!:)
Just nu har ingen någon aning om hur kvällen kommer sluta, men jag vet EN sak med säkerhet:
 - jag kommer iaf STORtrivas :D
Tro det eller ej, men TGs schakt AB kommer inte sitta bakom ratten ikväll... :o :P

hur ska det gå?
fortsättning följer...

*

Kisse har gjort det igen.
underhållit mig under hela min visit.

hon har
- snott mina (oliwers) kabbar då jag mockade
- använt spånpåsen som vägg medan hon rusat som en tok och väggat sig själv
(ni vet som man gör med en boll, den kommer från ena hållet och studsar bort åt ett annat håll)
- boxats med spånpåsen (se film)
- blivit rädd för den främmande katten (se film)
- försökt ta fast mig med tassarna mellan gallret på oliwers box
- anfallit grepen ett x antal gånger



Vissa säger att jag och min häst är så lika varandra.
Jag säger: "det är vi icket!"

- jag är inte rädd för lite porlande vatten och blir inte heller rädd då marken skiftar färg!!!

tur att jag har bra balans iaf, och otur för oliwer att han har världens tjurigaste matte.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken härligt söt kisse :D

2009-10-31 @ 15:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0