Jag gillar hur jag tänker

min häst är det fulaste som finns!
kan spendera timmar i stallet och bara skratta åt honom. Blir han rastlös hittar han alltid på ngt och oftast är det ngt skadat, sen förstår han inte varför jag skrattar och försöker få det att se ut som att han blir lite sne men innerst inne älskar han att jag ger honom min uppmärksamhet.
love.


Efter 5 dagars TOTAL vila värmde jag upp kroppen lite ikväll igen - äntligen :)
Jag är över-pigg och kroppen mår superbra efter denna vila, nu håller vi tummarna att man får fortsätta vara frisk för nu väntar hårdträning igen :):)
Aerobicsstudion - here I come. FUNKen får se upp, jag och Sussie (mästarna) är redo för nya utmaningar;)
Super-kul att även flippan och elina är kvar där - detta kommer bli great :D

Träning 6 dagar i veckan i 3 veckor sedan 5 dagars TOTAL vila. Verkar vara ett "hållbart" alternativ för mig så jag kör på och är glad :)
Jag gillar hur jag tänker ;)

                                                


FÖRRESTEN så fyller någon 20 idag!! :)
Synd jag inte kan vara där och fira, men jag lovar kalas då vi ses igen för jag anser att 20 är det enda man behöver fylla och det enda man ska fira att man fyller, så firas ska det göras! :D ;P
GRATTIS ISABELLE :):)





usch, jag måste lära mig sova i tid... god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0