Glad-tåget

Haha

Jag kommer och kör bil mot jobbet.
Då vägen övergår till två filer, där den vänstra ska svänga vänster i trafikljusen framför mig, gasar bilen bakom mig på och kör om i den filen. Det är rött i alla trafikljus och jag säger högt till mig själv:
"men värt att gasa på här då man ser att det är rött, haha smart"
några sekunder senare måste jag kasta mig på min egen broms så bilen tvärnitar pracis på strecket vid trafikljuset
- just helvette det var ju rött!!!

snyggt jobbat..!


Idag är jag oförskämt glad och har energi för fler än mig själv.
Klockan 06.00 ringde väckaren och jag tänkte först "det här är inte sant, jag pallar inteee!!" då det kändes som jag nyss hade somnat, men 2 minuter senare var jag på topp. (hur kan det svänga så fort?)
Det är en underbar fredag idag måste jag få säga :)


Jobb, Jobb idag sen IDOL-kväll hos Flippan ikväll - mys :)


Hoppas någon (helst alla) har en lika bra fredag som jag har och njuter av höst-kylan ;)



hahaha låt mig ta er med på glad-tåget! rälsen fixad och klar - bara att hoppa på ;P
nyår th...13 år? kanske 14 t o m - söt :)


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hahahah de ända jag tänker på är hur billig du är i tågsamanhang!!! =)

2009-10-09 @ 14:45:12
Postat av: Eson

Är du säker på att kortet inte är taget förra veckan eller så?

2009-10-09 @ 15:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0