Helgen i ord

(hoppas jag får ta del av några bilder som togs igår kväll oxå, flipp? )

Vi börjar fån början:

Fredagkväll
spenderades på a-torp med IDOL tittande bl a med en av mina personliga idoler - som för övrigt var invalid kvällen till ära då hon ramlat ner för trappen och skadat sig både här och där (emelie, om du inte vill att jag ska skriva att det var du så kommer jag inte göra det för det är ju rätt pinsamt ändå!!;P )

hahaha jag skyller på Hemmets Journal!!!!

Lördag
klev jag üpp tidigt och for och tränade Pump på Aerobicsstudion innan jag brummade vidare till Olle och for ut på ridtur i värmen - underbart väder och underbart humör!
Väl hemma igen var jag snabbast i världen och var 2 timmar för tidig (!!) och hann städa mitt rum och se SAIK-Frölunda matchen som alla säger var så jäkla bra. Och Maria, jag NJÖT ;) mohahaha!!

Sedan kom kvällen och till mitt sällskap vill jag säga:
- Tack för att ni är ni! :)
Pizza först med Flippan, Elina, Nathalie, Camilla, Emma, Fredrika och Jennifer hos Flippans päron i Kuus innan vi begav oss till Folkan för att fira Alex som fyller 20 år!! grattis grattis :)
Vidare var det Balzac som stod för kvällens höjdpunkt där vi alla dansade, tjoade och hade trevligt :)

  - ni som var där, om jag säger att jag var nykter, tror ni på mig då???

kan iaf säga att - JA det var jag, och som jag alltid har sagt, jag dansar hellre nykter ;D haha :)

Halv 1 tappade jag bort alla.
Blev det fyllecellen för er allihopa som planerat eller???
har inte hört ett ord av någon idag, så jag håller tummarna för fyllecell, så jag får mig ett gott skratt!! :)

Kilade iaf ner till Malmia där Sussi jobbade natt och min bror satt och höll henne sällskap.
det blev en bra avslutning på en kanon-kväll :)

NU är det dags för träning träning träning sen en söndags-kväll i slappandets tecken :)




Kommentarer
Postat av: flippan!

HAHAH fyfan är så sliten idag!!!!!!!!! därav inget hört från mig! Efterfest till sex... kan man säga annat än att vi var i gasen igår?! Oh harreminn ;D Tur att du ä världsbäst och tycker om oss endå! <3 Många guldstjärnor till dig!

2009-10-18 @ 17:56:51
Postat av: flipp igen

föresten inga fylleceller, men int vare allt för långt borta ;) Och kort javisst de ska du få sen :D

2009-10-18 @ 17:58:28
Postat av: Maria

31 oktober smäller det igen,och då kommer det vara sorgsna SAIK-loooosers som åker norrut igen!

2009-10-19 @ 01:47:55
URL: http://mlindgren.blogg.se/
Postat av: Eson

Haha fuck U! :D Och våga inte skylla på Hemmets!!

2009-10-19 @ 14:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0