Vad är det som inte riktigt är som det ska??

Halloween - spöken eller massa mysiga tända ljus på gravarna?

Jag tror inte på spöken, det enda som spökar här är min mage...
Vaknade kl 5 med världens magknip, har haft ont hela dan men har kunnat jobba iaf... det verkar inte vilja ge med sig dock...
lika som detta hade jag ofta förut, oftast på natten, men då har det gått över på några timmar - vad kan det vara???
det gör så ont så man kan inte stå rakt, man kryper ihop i fosterställning och vill helst inte ens andas. Mår inte illa utan har bara värk.
En natt då jag körde hem från stan kom detta plötsligt och jag kunde knappt fortsätta köra då jag inte kunde titta ovanför ratten eftersom jag kröp ihop till en liten boll, boll

- tips vad det kan vara SNÄLLA hör av er!!

har ju som varit orklös hela veckan, inte orkat träna, levt lite i slow-motion - samband??


Dagens citat: "drick inte så mycket sprit i helgen, tänk på dom som inte får"

men som man säger med mat: "ät upp maten, tänk på barnen i afrika"
.. så borde man ju snarare säga: "drick så mycket sprit du kan, tänk på dom som inte får"

?

Kommentarer
Postat av: Sussie

Det ä bah att forma handen som en litten piiiiiil.

2009-10-30 @ 18:11:57
URL: http://suusbuus.blogg.se/
Postat av: Stina

En kompis fick så där och trodde det var mjölkallergi, men en gång for hon in på akuten och då visade det sig vara en cysta! Brukar ofta komma under en speciell vecka i månaden då tror jag.. :P men kan nog hända när som helst! visar sig mest på prover bara just när du har ont eftersom den oftast försvinner av sig självt på nån dag annars! I övrigt har jag hört att vanligaste orsaken till magvärk är gaser :P men kanske värt att kolla upp=)

2009-11-07 @ 10:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0