- 01.37

God natt.
Imorgon 09.15 skall jag infinna mig hos isak - morgondagens utklädnad: Bodyguard.
(åt rockbandet som skall befinna sig på MKVs charterresa)

Ikväll har jag nog dansat mer är någon gång tidigare. (utgång på Etage)
Svettades ungefär lika mycket som på fotbollsträningen ikväll. nog för att det inte säger så mycket, kan ju ha varit latast i världen på träningen så jag inte behövde svettas ngt ju.
men nej, vi förstår vad jag menar.

Idag var jag för övrigt väldigt dum oxå.
sa till min tränare "det är tur det inte står ngt namn på min tröja för då veta jag vilken som är min"
hallå? hur många hjärnceller gick det åt för att tänka ut detdär då?
Hade det stått mitt namn hade det väl varit ÄNNU enklare att veta vilken som var min - eller?

aja man kan inte alltid vara på topp...!

-me men, tack för en trevlig kväll och påå återseende



- I am what i am, i will always be the same - I will keep on running
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0