- Grattis på namnsdagen!

Idag är en historisk dag.

Det är den 7 September och det är regina och ROY som har namnsdag.
ROY får mig utsökt att tänka på mig själv.
Min vapendragare ROGER (emelie) grattade mig på min namnsdag idag - tack :)

Det är även exakt 5 månader och 19 dagar sedan "Eson och TG - Macken" spelades in.
Detta måste firas och eftersom många nya människor i mitt liv inte har fått ta del av denna skapelse
SÅ lägger vi ut den en gång till! :)

(dock har isabelle, sofie, hanna, lisa och isak beskådat detta och hunnit med att göra några snygga moves på dansgolvet;) - vilket jag hoppas blir en återkommande tradition;D )




 - vilken kväll, vilka skratt, vilket minne :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha den kommer aldrig bli dålig den där!! :D

2009-09-07 @ 23:21:08
Postat av: isabelle

sv: hahahahaha, shit. tänkte inte ens på det!!!Fan. Nu påminnde du mig också!! Sömnlösa nätter framför mig..

2009-09-08 @ 12:50:30
URL: http://isabelleeurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0