- Idag är jag stark

För att göra er alla lite glada såhär en fantastisk Torsdag får ni ta del av denna låt:





Hur stor är chansen att man får en Kod till sitt nya mobil-kort som är NÄSTAN EXAKT likadan som sin kod till skolan???!
Min telefon-kod: **6* och skolkod: **4* - där stjärnorna är EXAKT samma siffror på samma plats.
Kung!


Nu är middagen påväg att omvandlas till energi som jag skall använda på F&S snart ;)
Får se om de blir ett eller två pass, beror på hur det känns efter första passet!
Har ju faktiskt match imorn kväll så man måste kanske spara lite å krutet:)


Förresten - kan det vara så att Naturläkemedel fungerar?????!!!
Fick ont i halsen förra veckan och köpra DIRR Echinaguard tabletter och har tryckt sedan dess - förkylningen bröt aldrig ut och nu har jag inte ont i halsen längre.
men så Sover jag väldigt mycket oxå, och inte minst KLÄR mig bra:

Tränare:
"men för helvette Therese du är inte i Norrland nu!"

:)


Har varit en riiiktigt härlig och trevlig vecka hittills som imorgon fortsätter med "ledig" dag (grupparbete) , match och sedan middag med laget innan jag kikar förbi på Student-puben en sväng :)

tjingeling!


hälsning till elina: Jag saknar dig meed!! kom hit? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0