"Bilar är som kvinnor..."

"...de finns för olika ändamål" sa Audis försäljningschef Esko Kieski i en intervju i en DAMTIDNING.


"Viktigast på bilen är fjädringen och däcken. Viktigast på kvinnan är vrister och skor. Man kan säga att alla egenskaper på bilen också finns hos kvinnan. Ja behöver en kvinna till det hon är skapt för, att behaga mannen och vara eftertraktad. När kvinnan vägrar städa eller stryka mina skjortor är det ett tecken på att förhållandet börjar ta slut"


Läs hela artikeln på: Aftonbladet


Smart snubbe?! skämtar han eller? ne, det gjorde han inte :o
Jag börjar skratta. Skrattar för att det är så patetiskt!
Denna Esko har två barn och är nu frånskiljd: konstigt?!


Har suttit och läst igenom kommentarer från denna artikel.
Debatten är verkligen het och det är väldigt intressant att se vad det finns för olika åsikter hos folk!


Min egen åsikt är:

Okej, alla får ha sina egna åsikter och tankar men den människa som går ut och säger detta i PRESSEN kan man fundera över vad han riktigt har innanför pannbenet. 
Sådär säger 18-åriga Kalle för att vara häftig, innan han mognat och vågat växa upp.
- Innan han blivit en riktig man. För sådär säger inte riktiga män.

Haha jag diggar kommentaren:
"den där Esko verkar då ha sjunkigt så lågt att han bara kan se skorna och vristerna på kvinnor"


haha.

Nu har ju allt en avigsida oxå, pressen vänder och vrider allt så det ska bli så intressant för oss läsare som möjligt (läser ju mediekunskap nu så jag vet;P)
Skulle gärna vilja läsa/höra vad snubben har att säga till sitt försvar (om han nu har ngt sådant eller står för vartenda ord han sagt) :)

det var allt jag ville informera er om. God natt.


Kommentarer
Postat av: Mif

Haha ja det är lika sjukt varje gång man läser det, man tror inte nån kan vara så dum:-p Jag håller med dig, RIKTIGA män säger inte sådär!

2009-09-05 @ 09:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0