Skärpning nu då

Ah nämen såhär är det.
Jag kan ju inte sitta här och bara skriva hur mycket jag tänker och sen så inget mer med det. Det blir både tråkigt och fruktansvärt irriterande för andra att inte veta vad jag tänker på (inte för att jag vet det själv heller för det mesta) men jag lovar att då det har börjat klarna lite i min skalle så ska mina tankar bli offentliga.

Tänker på min framtid. Vad jag ska göra av livet.
Vad jag vill, vad som skulle göra, vad jag måste göra och hur jag måste göra det.
Men eftersom jag vet så lite om så mycket just nu, saker som det faktiskt FINNS svar på men dom svaren ska dröja så jäkla länge innan jag först ska få veta dom och SEN ska kunna bestämma ngt och aggera efter de svaren så kan jag bara sitta här och inte veta någonting alls. Bara vänta!
Frustrerande? Jajemen!

Men men över till annat:

Dagtid i veckan har det inte hänt ett skit. Boring. Bara korta inslag av skola här och där.
Kvällstid har det varit mer fart och fläkt vilket vi gillar starkt!

Det som kan vara värt att anmärkas är Torsdagen:

Pizza hos isabelle som gav äcklig magknip för att sedan ta oss till Regementet för tjejkväll med ett gäng från klassen och trycka chips, godis, nötter, kakor osv
- ni som känner mig, tror ni min mage kunde hindra mig? - NEJ
18 tjejer som ska lära känna varandra - "det som sägs i det här rummet stannar i det här rummet" - ah visst, tills nån går ut va ;P
haha nämen så farligt var det inte, nu vet vi lite mer om varandra bara ;)

               

                                                                

mkt mkt trevligt:)

nu dags för frukost och en morgonpromenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0