Fotbollsdomare är ett märkligt folkslag...

Från matchen i Söndags:

Madde, i mitt lag, springer med bollen.
Motståndarlagets back går på henne i full fart framifrån. Det blir en kollision där båda blir liggandes men just innan skjuter Madde bort bollen snett framåt, inåt plan..


-och motståndarna får frispark! (??!!)


Okej, alla dommare kan inte vara bra men alltså... VA?!


Madde var idag, Torsdag -> fortfarande arg ;P


ps. Jag är idag -> fortfarande glad ;) - om inte gladare? :)


*


Är man förresten tråkig om man alltid går samma runda då man är ute och går?
Eller är man kanske rädd för förändring?
Hur som så blir det samma runda (den som jag gått sen jag flyttade hit) för 2a gången idag, men denna gång går jag vänstervarv eftersom jag gick högervarvet i morse ;)

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0