Tisdagskvällens bästa

Hahaha innan jag somnar måste jag bara få dela med mig av kvällens klockrenaste kommentar:

Jag och isabelle snackar otrohet och jag säger:
"Jag skulle inte kunna leva med mig själv om jag varit otrogen, skulle inte vilja ha en andra chans för jag skulle inte tycka att jag förtjänade det!"

och då svarar hon ngt i form av:
"nä och OM killen skulle vilja ha tillbaka mig skulle jag dumpa han för jag vill inte ha en mes!"


hahaha!! jag gillar inställningen ;P
den där kvinnan vet vad hon vill!

(men måste ju säga det att du är lite småläskigt schizofren, ena dagen kunde du inte slita dig från världens näst romantiska film, nothing hill, och plötsligt hatar du alla romantiska filmer och säger F U till alla killar som lever- äre det som kallas humörsvängningar? :o )


god natt :)

Kommentarer
Postat av: isabelle

hahah. det är nog humörsvängningar. Men också ganska mycket avundsjuka! haha ;)

2009-09-23 @ 10:59:17
URL: http://isabelleeurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0