En hel del träning..

..blir det då man inte har så mycket för sig på dagarna!

Varit ute och gått en promenad och snart blir det dubbel-pass styrke på F&S ;)

sen såklart min nyinförda kvällspromenad efter IDOL också - det är grymt härligt att göra sig HELT god natt- sova - klar ni vet borsta tänderna, tvätta ansiktet å sånt, sen ta på sig mössan och lovikavantarna och bege sig ut på en promenad i mörkret och den kyliga, friska luften med MP3-luren i örat (bara en som fungerar) :)
jaja självklart har jag ju mer kläder på mig oxå, inte bara mössa och lovikarna!


Haha måste erkänna att jag var världens lataste människa igår:

Vaknade sent som tusan och gick en "morgon"promenad. Klockan 12 tittade jag på klockan och tänkte:
"shit, om 5 timmar har vi samling, jag hinner inte göra något idag"

- låter det där som JAG?!
neej, hemma hemma hade det snarare låtit:
"jag har en kvart över idag, VAD ska jag då göra??!!"


                                                  nåt som däremot inte är från igår:

                                                    1.
         2.
                                                       3.

1. Shit alltså, denna dag var väl typ den första då Alex följde med Matte och hängde med oss INNAN dom blivit officiellt tillsammans. Idag bor dom ihop, är förlovade och väntar barn - GALET!! :)


2. Tobbe och Emelie PDOL 2006 efter sista natten. Vi hade det mysigt, låg alla 3 på en och samma plats i tältet för att försöka hålla oss värmen i den 4 gradiga natten och man kunde knappt somna för att ens granne skakade tänder så mycket... Idag vet jag att då det är 4 grader ute - då sover jag inomhus!


3. En dag fyllde Joel 18 år och vi andra for dit och firade att han kanske skulle börja mogna! Idag såhär 3 ½ år senare har vi börjat inse... att det kommer han aldrig göra!

MEN vem fasen bryr sig - vi alla är idag fortfarande lika störda ;D

                       
                           skulle vilja säga: saknar er, men tror jag ist säger: Saknar OSS!


På lördag är det fotbollsavslutning. Detta står i inbjudan:

"...bortsett från de som spelar gäller fritidskläder samt lite mer elegant utstyrsel för kvällens middag. Glöm inte mascaran."

Mascara - check!

 


Kommentarer
Postat av: Matte o Alex

Galet vad tiden går fort!!

Men glada är vi, att vi alla har varandra!!=)

2009-09-24 @ 21:55:31
URL: http://luma.blogg.se/
Postat av: Den omogne karln fra jokkmokk

NEJ DET KOMMER HAN INTE ATT GÖRA. MOHAHA xD

2009-09-24 @ 23:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0