Känns inte riktigt bra det här.

GAAAH!!

Imorn gäller det.
Stanna eller inte stanna..?
- Blir snart tokig tror jag!!

..men det lutar åt att börja packa väskan..
Guuuud vad jag VILL stanna!!

eller.. det är ju som både och.
Kan man inte få flytta om lite i världen? Så man kan få samla alla sina favoritmänniskor på ett och samma ställe, alla favoritaktiviteter, utbildningar och jobb så man slipper flänga runt så mycket?!

Usch så jobbigt.

Det var SÅ tungt att lämna igen Falus BS dressen till Göran i lördags och säga:
"...risken är stor att jag inte är kvar längre då träningarna börjar om..."
och sedan till resten av laget:
"..som sagt, vi ser väl hur det blir.. men om jag inte kommer tillbaka får ni lycka till! det var kul att lära känna er.."

AJJ!! Klump i halsen..
nu kommer tårarna..

fuck.

                                    

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0