"Imorgon är en annan dag"..

..sa min hyresvärd igår.
Ja, klart som fan det är! Igår var det Tisdag - idag är det Onsdag.
Kunde väl vem som helst räknat ut...! ;P


..och Idag har det hittills varit en "ta-hand-om-dig-själv" -dag.
Vaknade kl 11 pigg och utvilad och satte mig på cykeln till simhallen.
Snacka om en avslappnande start på dagen :)

Det jag kan konstatera från dagens aktivitet är:

* Jag måste se farlig ut då jag simmar då en tant såg livrädd ut varje gång vi möttes
(eller så har hon blivit skrämd av nåt som fick hennes ansikte att stelna)

* Man orkar mer än vad man tror
(efter de första 2 längderna höll jag på dö men se på fan jag lever efter 40 = rekordmånga)

* Det är varmare högst upp i bastun än längst ner
(därför satt jag som vanligt längst ner;P)

* Det är jobbigare att simma i slutet än i början
(var inte så kaxig längre då jag började på mina 20 sista)

* Jag är bättre på att simma än vad jag ser ut att vara
(men vet däremot inte om jag ser så vidare bra ut då jag simmar, plask plask)

* Det går inte undvika att bli blöt i håret då man badar
(speciellt inte om man tror man ska nå botten på det djupaste)

* Jag kommer aldrig bli bäst i världen på att simma...
(ja, det finns NÅT jag inte är så bra på.. ;P )


Nu då jag kom hem hade min Personliga Almanacka dimpt ner i brevinkastet :) :) :)
 och den är JÄTTEFIN! :D

         

Bild 1: Framsidan (om ni inte förstod det) 
Bild 2.Varje dag finns det plats för "dagens träning"
          Varje vecka finns det plats för "veckans idé/mål/konstvek" , "veckans att göra" & "veckans träning"
Bild 3. Släkt och vänners födelsedagar är färdigskrivet (här min egen så jag slipper glömma) 

åh vad roligt nu ska jag planera mitt liv. vi ses. hej.


Kommentarer
Postat av: j

:D vad glad man blir när man läser ditt inlägg!

2009-09-30 @ 22:29:59
URL: http://hogahastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0