En oviss framtid

Lite lägesuppdatering.
Denna vecka kommer bli Mycket spännande. Inom de närmaste dagarna har jag endel arbetsplatser att besöka, information och besked att vänta mig och sedan viktiga beslut att fatta.

* På onsdag är sista dagen att säga upp lägenheten
- får då bo kvar Oktober ut

... såå innan Onsdag hoppas jag att jag är nå klokare!

som det sägs nu "utan kontakter får man inget jobb" så kan man ju tänka att, "nee det är kört för mig.."
- men icket, har nog aldrig varit med om hjälpsammare människor i mitt liv!
Måste nog än en gång säga att Falu BS är anledningen till att jag trivs så bra och en stor del till varför jag så gärna vill stanna kvar!
..de kan nog bli anledningen till att jag kan stanna kvar också.


På tal om Falu BS hade vi säsongsavslutning igår :)
Klockan 1 samlades vi för 5-kamp där vi skulle:

1. Kunna sikta
2. Kunna skjuta
3. Kunna jonglera
4. Kunna nicka
5. Kunna kasta pil

Tror ni det gick bra för mitt lag??!

JAA det gjorde det - vi vann såklart;)
(inte för att jag tar åt mig äran då jag var sämst på det mesta, haha)

Vidare blev det match mot ledarna men 2 x 45 min var väldigt boring för oss som inte var med...
Kvällen avrundades med Tacos, prisutdelning, biljard, för vissas del öl, chips, spel och trevligheter :)

jag, elina, madde och johanna spenderade kvällen vid biljardbordet.
jag o elina vs madde o Johanna - tror ni vi vann?!

JAA det är klart vi gjorde! ;)
- även fast m och j körde med skumma regler, otillåten psykning och fusk!

hoppas kunna få tag på lite bilder från gårdagen att lägga ut :)


Vill avsluta
med en hälsning till emelie : "hej emelie:)"




Kommentarer
Postat av: Sussie

haha, okey..jag gör väl det så gott det går då ;) bara för din skull..hoppas saker ordnar sig till det bästa för dig där borta..uppdatera dirr du vet något..väntar med spänning :D

2009-09-28 @ 07:15:47
URL: http://suusbuus.blogg.se/
Postat av: Eson

HEJ!!=) Hoppa Thäräsä!!! :D

2009-09-28 @ 11:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0