Hej chockbesked!

Nu har jag officiellt gjort studieavbrott från Högskolan Dalarna.
(ja jag har hoppat av helt och hållet och nej, jag vet att jag inte kommer att ångra mig!)

Det är pga detta jag har haft skallen full av förrvirrande tankar senaste tiden...

- Jag vill inte jobba inom PR och kommunikation!
Jag tappade bort mig själv någonstans på vägen och detta känns inte som jag..
Vilket är det värsta jag vet - att inte känna mig som mig själv!!


* så Vad jag ska göra nu då? - det återstår att se.


Har en massa funderingar, några planer, många ideér och många viljor- men allt är inte så tvärenkelt då det ska finnas behörigheter hit och dit och pengar och boende och ev jobb.

har många bollar i luften just nu men det gäller att vänta och se vart vinden för mig.

återkommer med mer info vid ett senare tillfälle.

Nu är det fotbollsträning!

hoj


Kommentarer
Postat av: Erica,

Min första tanke är "åhnej!" .. Vi kommer ju att sakna dig i MKV! Men självklart gör du rätt val om du känner att det inte är helt rätt! Du kommer att komma på vad du vill göra, det är ingen stress! =)

2009-09-21 @ 17:16:36
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: räkan

Men gumman då, men du gör helt rätt om det är så det känner. Jag vet vad du menar med att inte känna igen sig själv... ett litet exempel är att nu har jag gjort håret mörkt. blev en såå mycket tråkigare person på 5 minuter, så JA ska bli blond igen hehe :P Men jag hoppas inte du flyttar i veckan..... det kanske kmr ngt med posten ;)

Saknar dig gumman!! <3

Ps. nu har du mer tid att komma åh hälsa på i oslo ;) ds.

2009-09-21 @ 17:40:38
Postat av: Åsa

Så underbart att läsa att du följer din vilja och känsla :D. Inte många som gör det nu för tiden :).

Ps: Vad gör Olle nu ? Ds

2009-09-21 @ 18:02:15
URL: http://frufoxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0