Säsongens sista match..

...och kanske även min sista match i Falu BS tröjan?
kanske min sista match ever?!

Ni vet det kommer en dag då man måste börja tänka framåt, tänka på att det finns ett HELT liv framför oss också, inte bara det som är här och nu. Det kallas mognad.
Det är denna mognad som får mig att säga detta: Är min fotbolls-karriär över?


Min kropp pallar inte, det är så tydligt och jag har kämpat emot kroppen alldeles för länge. Den har fått ta mycket skit genom ALLA år. Jag är inte gjord för att spela fotboll, så enkelt är det bara.

.. och nu då mitt knä verkligen inte vill vara med så är det ännu ett tecken. Jag vill inte äventyra att inte kunna springa överhuvudtaget resten av mitt liv för att jag envisas om att springa runt och sparka på en boll nu.
Tur det är uppehåll nu - så får kroppen vila och sen får jag känna hur det känns.

Vinterträning går alltid vara med på, då det är mycket fys och teknik. Sen får vi ta det som det kommer, lika bra att vara förberedd!

*


jajaja till matchen nu då :)
vi förlorade... :/
trist som tusan men jag fick näta 1-1 målet (vårat enda mål) iaf och det var GRYMT skönt!
Fick en klockren träff och nickade in bollen på hörna :) (min skalle är till bra användning för NÅT iaf;) )

Efter detta klev jag av för knäet värkte för mycket..

när vi hade missat en straff och dom fått in sitt 2-1 mål tappade vi det mesta och matchen avgjordes helt när 3-1 målet kom. 4-1 blev slutresultaten. Trist trist som sagt.

Min insats var godkänd, även om den kunde ha varit bättre, men det är svårt att spela innermitt då det andra laget BARA spelar tjongbollar. Usch!!

Kändes också bra då detta var sista matchen för säsongen att bli "matchens lirare" från BS så jag kan känna att jag faktiskt gjort någon nytta och varit ett godkänt förvärv för klubben här i sluttampen :)
Mitt pris av 2 triss-lotter gjorde mig även 50 kronor rikare så ja - jag klagar inte ;)

                                    KAIF is LIFE - självklart!

 ..men Falu BS har oxå tagit sin plats i mitt hjärta
- grymma tjejer, grymma tränare & gryymt härlig stämning!

                                                                                




Kommentarer
Postat av: emma

KAIFISLIFE =D

2009-09-20 @ 18:38:20
URL: http://kajfislajf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0