The final countdown..

Sådär ja, då har jag varit och sagt upp lägenheten.
Det tog 1 ½ timma.

Nä men mr F bjöd på kvällsmat och vi satt och surrade och lyssnade på hockeyn såatt.

Fick ett 10-kort på badhuset av honom. Så imorgon blir det upp och simma, basta och relaxa lite :) thaks!
ska försöka mig på operation "simma utan att bli blöt i håret" så jag slipper tvätta det 2 ggr imorn - onödigt slitage!

neeeeeej!! men shit, jag som hade sagt att jag aldrig mer skulle bada i ett badhus då jag läst om hur ofräscht det är med all urin, smuts, hud, svett och sånt! :/ får lov att hålla käften stängd och duscha ordentligt efteråt! ;P

Total vilodag idag - GUD så rastlös jag är!!
- riktig genomkörare imorn ;)

hej.


                                                                                              Fan att vi skulle förlora förresten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0