gaaaah..

...för varje minut som går blir träningsvärken bara värre och värre, och det är inte mys-träningsvärk det är plågsam träningsvärk - överallt!!
och det är 2 ½ timma kvar till match - hejja...
är stel som en pinne!


Skulle plugga idag. Jag, Maria och Mathilda.
Kände direkt att vi blev hungriga - gick och fikade en timma...
Pluggade sen en timma - men blev inte så mycket smartare...

- kommer garanterat få träningsvärk i hjärnan oxå bara för de!


Vi kom fram till att vi är väldigt olika.

Maria är bonde från Kiruna. (inte riktig bonde men hon låter som en sån;) )
.. säger BUÖR och FUÖR iställer för BÖR och FÖR... suck!

Mathilda är en typisk Västeråsare.
..trycker in "liksom" och "ba" i vartannat ord medan hon hejvilt fläktar på med armarna - västeråssyndrom?

Jag är bara en helt vanlig go och glad människa från världens mittpunkt - Skellefteå.
Finns inget jag gör som är konstigt eller så. Inget man kan klaga på.
Tur att jag finns:):)

hahaha!

*

öhm ja och det kommer garanterat bli en spännande vinter!
Skellefteå AIK, MODO, Brynäs, Färjestad och Djurgården
- heta matcher mellan dessa lag ;)
- heta kamper inom MKV ;)

För att upplysa er alla så vann Skellefteå över MODO igår med 3-2 och låt mig få säga: HA HA ;)

Blir att åka till Hovet och se Djurgården-Skellefteå den 5 Januari om allt går enligt planerna :):)

.. sen en tripp till Gävle ska det oxå planeras in.

.. och förhoppningsvis ett stop i Ö-vik nån gång då man är påväg upp - eller ner!

fast det beror ju självklart på hur stabil student-ekonomin är oxå! (:/)

*


NU ska jag ladda med kolhydrater. Wish us luck - 3 poäng är ett måste ikväll! ;)

.



Kommentarer
Postat av: isabelle

gillar att du kallade henne bonde! hahaha. Sen så gällde inte matchen något! Okej? Inte viktigt att vinna innan de gäller, de är så dom tänker ;)

2009-09-11 @ 15:38:53
URL: http://isabelleeurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0