riktigt riktigt härlig kväll!

Haha snygg jag är, tappade nyss bort gaffeln ("men jag höll ju i den nyss!" - tänkte jag) så jag blev tvungen lasta upp maten med en sked ist.
Hittade gaffeln - i munnen.
aja.. :P

Denna kväll har varit helt underbar.
Klockan 18.15 stod en väääldigt trött och väääldigt mätt therese på fotbollsplanen och ojade sig över allt godis hon tryckt före träningen och hur nå så fruktansvärt seg hon varit under dagen.
Tränaren kommer då och säger:
"idag blir det hårt tjejer"
- och DING så var slöheten borta!
GUD SÅ KUL :)

Först lite uppvärmning sedan en halvtimma backträning i backhoppnings-backen :) :)
efter det drygt 20 min spel - då benen bara sprang och sprang och sprang. humöret spikrakt uppåt!
sa till min tränare:
"det är sånt här jag behöver för att komma igång, då blir jag som piggast!"
och han svarade:
"bra, det ska jag komma ihåg"


iofs så gäller detta såklart bara då både kroppen och skallen är redo för det, en dag med träningsvärk bestiger jag heeelst inte den där backen kan jag lova....
hmm kanske får ställa in mig på att bli vän med den där backen i framtiden- smart therese, smart (?!)

nerjoggningen gick fort och jag trippade vidare till F&S

Skivstångspass 1 timma och nej, jag körde inge mer ben ikväll utan tränade endast armar, rygg och mage :)

.. och nu sitter jag hemma och har tryckt en måltid med fiskpinnar, bulgur och broccoli. MUMS!
för er som vill prova ngt lättlagat, billigt, riktigt gott och även nyttigt- prova detta ;)
(glöm inte buljongtärning i bulguren, ger lite extra smak:) och skär gärna broccolin i mindre bitar och blanda med bulguren, klart på 10 min!)

Dusch och mys är vad som återstår av dagen:)

* btw - ledig imorn;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0