- Stad i Ljus

hahaha man gör alltid fynd å man kollar igenom gamla arkiv i mobilen!
resultatet blev ikväll detta:

mina damer och herrar, låt mig få presentera "stad i ljus"
sång: bröderna Andersson
på bild: Storebor Andersson




Idag har lägenheten fått sig ett ansiktslyft.
- Nya gardiner
- Spottar i taket
- Lite om-möblering
- Jag, Flippan och Elina på väggen :)

det blev kanonbra!
nu är det bara hallen som behöver få sig en liten omgång så den blir både praktisk och hemtrevlig:)

om vi jämför

förr:
 

nu:

förr:



nu:


(ursäkta min obäddade säng, jag var på väg att sova, annars är jag duktig och har bäddadt den VARJE dag - de ni;) )

olika kameror och olika tidpunkt (dag/natt) men man ser iaf vilken stor skillnad det blev!
och ni som inte vet - inte en enda möbel i min lägenhet (mitt rum) är min egen, så jag har tagit det som finns och gjort det bästa av situationen helt enkelt!

nöjdast från dagens arbete är jag över spottarna och bilderna på "tom-väggen" :



nu ser jag mina stjärnor varje dag ;)

(har betongväggar så jag kan inte sätta upp ngt, dessa sitter med tejp:P )


ledig onsdag - träning, lite plugg, långpromiss, fotboll, myskväll :)

:)


Kommentarer
Postat av: Elina

JAG SAKNAR DIG!!!! Hoppas du har det kanon!

2009-09-09 @ 21:06:46
Postat av: Sussie

looking good :D låter ju som du trivs riktigt bra där borta =) ses snart hoppas jag. kram

2009-09-11 @ 12:06:11
URL: http://suusbuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0