Tjurskalle..

Först dagens positiva!
Har pratat både med Emelie och Malin idag i telefon och det är verkligen människor som får mig på bra humör och ger mig ett leende på läpparna!:):):):)
ni är guld värda!
(alla andra oxå förstås men just för att dom gjort min dag:) )


så till det negativa....

matchen igår - jag orkar knappt yttra mig

sämre insats av laget får man leta länge efter, sämre insats av mig själv KAN man inte hitta!
orkade ingenting,  kroppen fungerade inte, andningen fungerade inte, hjärnspökena hälsade på...

och då jag spelat dåligt en halvlek, sen blir det inte bättre inom 10 min in i andra är det lika bra jag går av planen för då är det Kört.

vaknade i morse och har kramp-känslor i lungorna och är tät i näsan, kan det vara detta som spökat i min kropp?

 

Iaf så var jag världens negativaste människa resten av kvällen
men jag hade mina anledningar:

* först matchen som sagt - JA vi förlorade! svag insats av TG's schakt å ja, bara tråkig match!
* middag på koppis (okej positivt) men en Kebab-tallrik var inte nog för mig mage - fortf hungrig...
* sen blev min cykel inlåst på Kopparvallen så jag GICK in till stan!
(ok bara 2 km men med min tunga väska och mitt dåliga humör var det inte ens lite kul)
* GODIS tänkte jag!! och skulle gå förbi Hemköp på vägen till Isak - går f e l och går till Ica som stänger 9 och jag är där - 5 minuter ÖVER 9!! hemköp ligger åt fel håll.. orkade ICKET gå dit
* Gäspar och dricker vatten under hela förfesten + svarar "åt helvette" när folk frågar hur läget är
(fick lära mig att OM det verkligen är åt helvette så låtsas man ändå att det är kanonbra för att inte förstöra stämningen.. hmm)
* Alla går ut på kåren, mitt Kårpapper är hemma och orkar inte gå och hämta det + att mitt humör bara skulle få mig att hata människor som var för fulla och odrägliga under kvällen
* gick hem och sov - det enda som gick bra under kvällen!


Nämen okej jag lät inte andra få skit för att jag var på dåligt humör - som det kan verka som.
höll ändå lågan uppe även om jag var jäkligt sur innerst inne

men jag är sån -
har prestationsångest till tusen (därför jag alltid är så fruktansvärt nervös!!) och presterar jag dåligt blir jag förbannad!
* presterar laget dåligt men jag spelar bra - då är jag glad, även om vi förlorar
* presterade jag och olle bra - var jag glad, även om vi inte vann
Tar tid på mig att smälta dåliga insatser och blir ruggigt tjurig, men det är så man blir bättre tror jag! att inte nöja sig med usla insatser och bara lägga det bakom sig och inte bry sig så mkt.
men ändå gäller det att - bryta ihop för att sen komma tillbaka starkare -
och inte fastna i det negativa!


tjurskallen själv i egen hög person!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0