- Lite mer från gårdagen :)

okej nu bjuder jag på detta videoklipp bara för att det var (och är) så grymt roligt!
klaga INTE på mitt skratt: "haHAHAHA (får ingen luft?) HAHAHA (får ingen luft) HAHAHAHA"
hmm.......



vi slänger även in lite fler bilder från gårdagen:
(snodda från erika, hoppas dt är lugnt?:) )

  

  

Har egentligen inte så mycket att säga idag.
Iväg på grupparbete strax sen kika på U-lagets match innan vi har träning. Ikväll skulle det visst lekas istället för fotboll då energin inte har varit den bästa på senaste träningarna... blir kul!

För övrigt vaknade jag till: "Kunder är nöjda när dom handlar hos oss, hos Gustafssons Bil" i morse.. åh, hugg i hjärtat, en del av mig längtar tillbaka!!
Men nu har jag startat ett liv här oxå - och trivs väldigt bra!
Life changes and so do we.

Fick informaion om att reklamen nu återigen går att se på tv4. Se och njut ni som har möjlighet;)


Jag, Linda, Maria, Erika och Lisa :)


/ 3s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0