Kanonsmart!

om någon vänlig själ kan ta och skicka ner min hjärna till Svärdsjögatan 18 A, 791 31 Falun så ber jag er göra det PÅ EN GÅNG.

- Jag saknar den.


Har, som vissa vet, bytt telefonnummer och satte mig ner och skickade iväg ett gäng sms för att sprida detta.
Min sms-signal lyder:
"lätt som en plätt!"
.. och plötsligt börjar det leva om som tusan i mobilen:
"lätt som en plätt" "lätt som en plätt" "lätt som en plätt" "lätt som en plätt"
och i alla sms står det samma sak:
"okej men vem är det?"


Fasen! Jag glömde visst skriva vem det var från :P haha bara att börja om från början igen då... suck...

Hahaha och TACK så mycket för alla snälla kommentarer jag fick efter min ändring oxå
- dom värmde! (?! hrmpf .. :P)

man kan inte alltid vara på topp!!!!!



HAHAHA OJJ nu höll jag på vara väldigt dum IGEN. Gud, jag går och lägger mig nu, ok?
höll på skriva:
"de som inte fått, och vill ha mitt nya nummer, skicka ett sms så skickar jag numret"


och HUR hade jag tänkt att ni skulle kunna skicka sms till mig??!!
åååååhhh....

jaja, de jag menar, skriv en kommentar, skriv på FB, fråga en vän, whatever.

jag ger upp.

heejjj

Kommentarer
Postat av: sussie

Höörru du smartskaft, jag har inte nummret ;)

2009-09-15 @ 17:12:24
URL: http://suusbuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0