- en helg med massa fotboll och trevligt sällskap :)

Sådär ja, efter lite kärlek och en massa bedjanden så fungerar min dator igen:)
den är dock gryymt seg och mår inte alls bra så det blir en omformatering på detta!
nu ska jag inte stänga av datorn tills den är fräsch för då  går det ine starta den igen!

hepp, lägga in bilder kan jag visst inte heller göra...


hur har helgen sett ut då?

fredag-
grupparbete på dagen - vi vann :)
Såg u-laget spela match - dom/vi förlora :/
for till maria och såg sverige spela - dom/vi förlora :/

lördag-
vaknade och bara väntade...
for till isabelle och spenderade ca 90 % av tiden där med att försöka locka hennes hår som likförbannat var platt när vi kom fram på - Sittningen
195 pers, alla finklädda, alla runda under fötterna, sjöng, åt, dansade, trivdes:) mycket trevligt!!
jag drack vatten och som askungen gjorde gick jag hem kl 12 ;)

söndag-
..för att kliva upp i tid söndag och åka till Färsnäs (Mora) och spela fotboll.
0-0 efter full tid och efter matchen sa ena tränaren:
"jag är så stolt över er, ni spelade ut dom på noter!"
den andra sa:
"det här var den bästa matchen jag sett er spela!"

- å vi var bra. Vi var grymt bra ;)

Kan faktiskt inte vara säker på att KAIF skulle vinna mot oss då vi spelar sådär. Faktiskt;)
Synd bara vi inte fick utdelning på det. Färsnäs är klara för div 3, för oss är det oklart än och väldigt spännande!

i den 70e minuten var jag trött, ruggigt trött, och ropade och fråga om ja fick vila.
som svar fick jag: "nä det får du inte!"
...happ...?. bara fortsätta då..antog jag...
efter matchen sa jag:
"om inte jag tar mig upp ur sängen imorn skyller jag på dig!!"
och fick ett glatt svar tillbaka:
"Jaa gör det du, haha ring mig isåfall!"

(får nog skylla mig själv dock för i fredags råkade jag säga till tränarn att jag alltid tror jag är trött men om jag måste spela så glömmer jag bort det och orkar hela matchen... fan :P det är tungt idag!)

måste bara få skryta med det som står på hemsidan:

"Bra från hela laget men extra plus till Hela backlinjen och Therese G på mitten"

:)

Nu ska jag ÅKA HISS ner och hämta min tvätt innan det blir grupparbete och fika med Mathilda och Maria. Ikväll fotbollsträning -uuuh!
halsen fungerar än - det får bära eller brista helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0