"she think my tractor´s sexy"

Sitter just nu och äter gårdagens pallade äpplen.
Gratis är gott.

Jag vill ha ett äppelträd när jag fyller år. tack.


Har också just kommit hem från världens tråkigaste föreläsning. blunda nu mamma.
- Jag skrev 10 ord på 2 timmar..
5 av de orden var "blä" som jag målande ett moln runt. Ganska fint.

Nämen seriöst, jag var inte den enda som tänkte på annat under hela föreläsningen, folk såg ut som utropstecken när vi gick ut. Ingen som tyckt det var vidare spännande.


Happ nu måste jag diska ser jag... också väldigt spännande.
kommer nog dock lära mig mer av att diska än jag gjort på hela dagen.

Sen blir det att kila och käka pizza med isabelle innan vi drar upp mot Regementet för tjejkväll.
mysigt :)


väntar.



Kommentarer
Postat av: Eson

Vad hände riktigt med den film??! "She thinks my tractor sexy" Får väl blir sommarens projekt ;)

2009-09-18 @ 14:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0